#31027

Azuka
Participant

Dodając coś od siebie:

Optymalizacja? – jak już wspominali, na naszym kliencie raczej z nią słabo, na chińskim nie ma ponoć problemów, pozostaje poczekać na następną CBT czy uda im się coś poprawić. Na razie dość często trzeba restartować grę, im częściej zmieniasz lokacje/ sprawdzasz itemki tym częściej

Spontaniczne PvP w świecie? – jeszcze nie doświadczyłam, aczkolwiek jak już było wspominane, są 3 lokacje grindowe z ograniczeniem do x mobków z expem dziennie, gdzie są „pokoje – spoty” oraz 1miejsce z questami na łącznie 85 mobków gdzie prawdopodobne będą „walki o spoty” w bardziej lub mniej widoczny sposób. Obecnie jest dość spora kara za atak na innego gracza gdy on nie odpowiada, więc to może trochę wstrzymywać PK

Dungeony? – jak dla mnie dobre, trochę faworyzujące ranged-dps jak dla mnie (ale gdzie oni nie maja łatwiej ;p), Nie ma nudy w stylu stoję i napierdzielam sekwencje klawiszy a tank mi bossa odwróci, bossy rzadko używają basic ataku, głównie jakieś skille czy to z mniejszym czy większym zasięgiem, im wyżej tym trudniej (przeskok mnie zadziwia czasem) a heal nie zawsze uratuje nieogarnięcie taktyki także trzeba być czujnym.
Nie wiem czy ktoś już wspominał ale jest ograniczona ilość wejść na każdy dungeon, przy czym wejścia przypadają na określony poziom trudności, to czy ilość wejść jest wystarczająca dziennie/tygodniowo to już kwestia indywidualna dla każdego. Nie wiem czy to ma tak działać też na open, ale obecnie wejściówkę zalicza Ci już przy wejściu na dungeon, a nie w momencie zabicia bossa (albo to tylko bugniety licznik tak pokazuje) co uważam za minus.

Nacisk na składanie sensownych party – o ile 1instancja tego nie wymaga (norma) to na wyższym lvlu, który wbijasz relatywnie szybko (49 na cbt) to już następne insty stają się bez heala dość hmm ciężko wykonalne, tank zdecydowanie się przydaje, nawet na mobkach, które nie są jakieś wybitnie silne (ale staja się na wyższym poziomie trudności), ułatwia bicie przez grupowanie ich.

PvE, AI mobów/bossów? – Jedyne co mogę powiedzieć, to to że ostatnio na 4 mobki w grupce, 3 nas ścigały aż po sam respawn xD a jeden grzecznie wrócił się na swoje miejsce (+ patrz część o dungeonach)

PvP gildyjne zostawiam, nie mam w tym temacie doświadczenia.

Wygląd setów, – zależy co kto lubi, na 49 (i chyba 79) dostajesz strój klasowy, i o ile mój blademaster wygląda w nim koszmarnie a już w zbroi, którą noszę, lepiej to np strój healera na 49 jest przecudowny, nie wiem jak to wygląda z itemkami z IS ale stroje np z frakcji (a jest ich dość sporo) są czasowe (7dni, 30dni). Ogólnie, według mnie nie ma tragedii.

Bronie/sety
O broni Kosiałek już wspominał, do 37 ją wymieniasz, po czym sytuacja stabilizuje się na 37 z questa i ją jedynie upgradujesz co x lvli. 1zbroja i jedyna dla nas dostępna jest na lvl 45-49 (zależy która część) jest to zbroja fioletowa, przy czym można ją ulepszyć na złotą, lub wydropić już złote części. Z tego co rozumiem, tą zbroje ponownie ulepszamy na wyższe lvle.

Dobrym rozwiązaniem jak dla mnie, jest przenoszenie + z itemków. Nie tracąc ani itemku ani + możesz przenieść wbite bonusy z jednego hełmu na drugi itp.
Dodatkowo, wyjmowanie/wkładanie run, gemów czy jakkolwiek chcesz to nazwać nie niszczy ani ekwipunku, ani gemu.

Statystyk i możliwośći spersonalizowania postaci jest sporo, ale przy chińsko/rosyjskim nie podejmuję się rozwijać tego tematu xD